Udfordringer:
• Ambitiøs vækststrategi med et hurtigt gearskifte i salg og kundeservice på agendaen
• Vil etablere en trænings-og performancekultur med tættere på ledelse
• Er i et marked med pres på priser og produkter
• Ønsker at eksekvere en strategi, som er forankret i kundeorienteret adfærd
Løsning:
• Indsigt i strategi, mål, analyser, Unique positionering
• Interview af ledere, specialister og helsevejledere med observation af adfærdsvurdering
• GAP-analyse på potentialer, barrierer og kortlægning af ‘best practices’
• Træning af ledere/TTT i indsalg, superbrugeradfærd og dygtiggørelse af andre
• Co-træning af teams i samtalestruktur, invitationsspørgsmål, rådgivningsdialog og struktureret vidensdeling
• Realtime observationer med feedback på 1:1 og 1:flere
Resultater:
• Best practice eksempler, der forklarer værditilbuddet unikt
•Den unikke proces med gap analyse, framework, konkrete eksempler, train the trainer m.m.
• Anvendelig værditilbud/CVP og USP’er i alle kundedialoger
• Træning ‘lidt, men tit’ sikrer, at vi træner det rigtige, rigtigt
Skandinavisk kvalitet siden 1983
Frøet til Wellvitas succes blev sået i Danmark for over 40 år siden af Torben Pedersen. En lille familieejet virksomhed slog rod, voksede sig større og var snart baseret i hele Skandinavien.
I dag er Wellvita en helsekostvirksomhed med salg i Danmark, Sverige, Norge, Finland, Tyskland, Holland og Belgien. Vores hovedsæde ligger i Esbjerg, hvor det hele startede, og derudover er vores 70 medarbejdere fordelt ud over kontorer i København, Jonsered, Åmli og Kirkkonummi.
Men gode priser og en velfungerende hjemmeside er ikke den eneste grund til Wellvitas succes. Den altafgørende årsag er, at vores effektive produkter ikke står alene. Vi prioriterer personlig og let tilgængelig rådgivning gennem vores dygtige helsevejledere, som sidder klar ved telefonerne alle hverdage. Hos dem får du gode råd, klar tale og tilpassede helseforløb.