Hos Selectors® er vi specialister i ledelsesudvikling, commercial excellence, transformation, kulturforandringer, change management, adfærdsdesign og sales excellence
Vi hjælper med at løse forretningskritiske udfordringer og prioriteter, der flytter jeres organisationen ved at handle på det rigtige. Vi ‘connecter the dots’ ved at samle data, se mønstre og skabe indsigt, der giver jer et klarere billede af helheden.
- I får afdækket barriererne, potentialerne og årsagerne til, at I har den adfærd og kultur I har, og hvilke handlinger i hverdagen, der driver forandringer og resultater.
Vi sikrer gennem målrettet indsigt, dygtiggørelse og adfærdsdesign, at den ønskede forandring bliver til få konkrete, vigtige handlinger. Fordi ikke alle handlinger, har lige stor virkning. Ofte er det få vigtige handlinger, der udvikler mennesker, og realiserer virksomheders potentialer.
- I får konkrete anvisninger og træning på, 'hvorfor' og 'hvordan' I kommer fra-til i hverdagens handlinger
Vi arbejder 'live' i jeres virkelighed og skaber momentum dér, hvor det tæller - i mødet mellem mennesker, opgaver og kultur, ud fra kundernes præmisser.
- I får forankret handlinger, hvor vi designer og kombinerer de rette discipliner og færdigheder på ny - for at levere løsninger, der skaber varig effekt
I en verden, hvor forandring er den eneste konstant, kan mennesker og handlinger i din organisation gøre en forskel. Overvej dette: "Adfærd handler ikke om at gøre det rigtigt, men om at gøre det rigtige. "Når strategien bliver formuleret, er det let at forveksle retning med en liste af de vigtigste handlingspunkter. Husk altid: "Strategi uden handling er som et kort uden retning.
Det er afgørende at forstå, at strategier ikke bliver til noget på grund af manglende planlægning, men fordi de handlinger, som ligger til grund for effektiv eksekvering, bliver overset. 'Eksekvering af strategi udebliver oftest, fordi ledelser tager adfærden for givet' I denne kontekst bliver både den lønsomme adfærd og eksekvering din organisation's stærkeste differentieringsfaktor.