Kun 12% af alle transformationer når de forventede resultater. (Iflg. Bain & Co. 2024)
'People risk' er en af de største barrierer for succes i transformationer.
I vores analysefase interviewer vi i flere lag, og de vigtigste indsigter kommer ofte frem gennem de uddybende spørgsmål, vi stiller på baggrund af 20 års erfaring.
Det er ikke nok at høre, hvad folk mener – vi skal forstå hvorfor, hvor meget, hvor længe, og hvad de allerede har forsøgt.
Interviewet fungerer også som en form for nudging, hvor vi får et klart billede af nøglepersoners viden, præferencer, forbehold og dynamikker
- Alt dette sikrer, at du ender med den løsning, der faktisk virker i den praktiske hverdag.
Vi sikrer gennem målrettet indsigt, dygtiggørelse og adfærdsdesign, at den ønskede transformation bliver til få konkrete, vigtige handlinger. Fordi ikke alle handlinger, har lige stor virkning. Ofte er det få vigtige handlinger, der udvikler mennesker adfærd og kompetencer, fordi det er mennesker, der driver organisationen og transformationen.
- Alt dette giver jer konkrete anvisninger (fra-til), grafisk værktøjer og træning med konkrete situationer som identificeres i analysen.
Vi arbejder 'live' i jeres virkelighed og skaber momentum dér, hvor det tæller - i mødet mellem mennesker, opgaver og kultur, ud fra kundernes virkelighed.
- Alt dette giver jer handlinger, der kombineres de rette kompetencer og færdigheder, som er afgørende for at nå de ønskede resultater i transformationen.
I en verden, hvor forandring er den eneste konstant, kan mennesker og handlinger i din organisation gøre en forskel. Overvej dette: "Adfærd handler ikke om at gøre det rigtigt, men om at gøre det rigtige. "Når strategien bliver formuleret, er det let at forveksle retning med en liste af de vigtigste handlingspunkter. Husk altid: "Strategi uden handling er som et kort uden retning.
Det er afgørende at forstå, at strategier ikke bliver til noget på grund af manglende planlægning, men fordi de handlinger, som ligger til grund for effektiv eksekvering, bliver overset. 'Eksekvering af strategi udebliver oftest, fordi ledelser tager adfærden for givet' I denne kontekst bliver både den lønsomme adfærd og eksekvering din organisation's stærkeste differentieringsfaktor.



